Gårdagens

Allmänt / Permalink / 16
Som jag skrev igår så var jag så trött när jag kom hem plus att det blev lite sent, så det blev inga fler outfit-bilder. Tråkig jag känner mig! Men nu när jag varit uppe med tuppen så hann jag såklart lägga in.
 
Supermysigt släktkalas igår för kusinen Olivia som fyllde 15 år. Grattis igen! Det är skumt att hon är så gammal. Jag tänker mig själv och mina syskon som yngre också i och för sig, men det känns lite som att Olivia kommer alltid vara typ 10 i mina ögon och lillasyster Alva typ 7. Jobbigt det där! ;)
 
Det blev ett stort gäng med kompisar och deras familjer och så min syster och jag och lite mer släkt. Det bjöds på grillat och glasstårta och riktigt bryggkaffe (Ja, det betyder mycket! Försök-till-kaffet på jobbet är inget att hurra för!) så det var fint. Vi köpte en klänning i present och betyget var kanon, för hon bad oss klippa lappen direkt och sen hade hon den på sig resten av kvällen! (Bild på insta)
 
 
 
 
 
 
 
 
 Hatt från H&M
T-shirt från BikBok
Kjol från Ivy Revel
Skjorta lånad av pojkvännen (Tack!)
Skor från NastyGal
Halsband från Gina Tricot
 
#1 - - giiiiimee.blogg.se:

Vilken snygg kjol, var är den ifrån?

Svar: Den är en riktig favorit! Från Ivy Revel ;)
Hanna Lindström

#2 - - Robex Lundgren:

snygga bilder

Svar: Tack så mycket!! Det kommer ännu fler i nästa vecka från en fotografering jag gjorde igår ;)
Hanna Lindström

#3 - - Cathrine Forsell:

Snygg outfit!

Svar: Tack så mycket, söta du!
Hanna Lindström

#4 - - Josephine:

Snygg outfit! :)

Svar: Tack tack ! 😄
Hanna Lindström

#5 - - ISA:

wow vad snygg du är! riktigt härlig stil :))

Svar: Men tack så jättemycket! Vad go du är 😍
Hanna Lindström

#6 - - Amanda♥:

Fina bilder! :)

Svar: Taaack, jag har härliga fotografer som hjälper mig! 😘
Hanna Lindström

#7 - - FrökenTV, bloggen om tv och film:

snyggt

Svar: Tack, vad gullig du är ❤️
Hanna Lindström

#8 - - Amanda Niclasson:

Supersnyggt! :)

Svar: Jättetack, vad söt du är!
Hanna Lindström

#9 - - Cassie:

Grymt snyggt!

Svar: Tacktack, fina du!
Hanna Lindström

#10 - - Emelie Newzella:

Super snygg outfit!

Svar: Tack så mycket! 😄😘
Hanna Lindström

#11 - - Lisa Nyman:

Snyggt!

Svar: Taaack!! Alltid bra när man kan sno pojkvännens saker ;)
Hanna Lindström

#12 - - Emmy - utbytesstudent i usa:

snygg outfit!

Svar: Tack tack! 😘
Hanna Lindström

#13 - - Lydia Elstig:

Fin outfit!

Svar: Taaack! Vad söt du är :)
Hanna Lindström

#14 - - Solin:

Riktigt snyggt!

#15 - - Solin:

Riktigt snyggt!

Svar: Åh, tack! Jag blir så glad :)
Hanna Lindström

#16 - - Leila:

Åh vad fin du är!! :)

Svar: Åh, men tack, finaste du! ❤️
Hanna Lindström

Till top