Ledig

Allmänt / Permalink / 0
God kväll!

Idag har jag varit ledig. Jag ska erkänna att jag inte tränat idag, men eftersom jag lovat att springa minst 5 km om dagen så kör jag milen imorgon för att komplettera upp! Jag hoppas jag är förlåten hos karma då. Det finns en bild på gymmet som säger "I saw that/Karma" nämligen.
Jag har städat lägenheten, varit på stan med Anneli och sen åkte vi hemåt och hade soffmode med serietittande och på grund av vårt besök på 4 Gott innan så har jag nu magknip efter allt godis. Jag kanske får springa två mil.. Hehe!
Imorgon ska vi till The Barn och käka med teamet efter jobbet, vilket innebär att jag inte kommer träna då. Det innebär också att jag kommer bli tvungen att träna innan jobbet istället. Alarmet 05:30 - här kommer jag!





Kavaj från Monki
Jeans från Cheap Monday
Linne från BikBok
Skor från Sixtyseven
Till top