Skövde vs. Sävehof

Allmänt / Permalink / 0
God söndagkväll!

Nu sitter jag på tåget tillbaka mot mitt kära Göteborg. Bort från mitt kära Skövde. Jag har haft en jättebra helg, men det känns lite skönt att komma hem igen också. Ikväll ska jag nog bara slå på lite 90210 (började om den från början i veckan) och kanske unna mig en påse popcorn. Jag tror till och med jag hoppar över soffläget och kör sängen på en gång. 

Förut var vi på handbollen. Skövde mot Sävehof, som båda slåss om en finalplats i SM (för er som inte har koll) och eftersom Skövde blev totalt krossade idag står det nu 2-2 i matcher. Det innebär en riktigt spännande match nu på onsdag ute i Partille. Och jag hoppas verkligen dom skärper till sig rejält tills dess!

Lyxlunch och grillpremiär hann vi såklart med också! "Nu börjar en härlig tid", som pappa sa. Puss på er och tack till mina underbara familj och Carolina för en kanonhelg!




Skjorta från TopMan
Jeans från Cheap Monday
Till top