Yesterday

Allmänt / Permalink / 0
Godmorgon peeps!

Igår var det en standard måndag. Utom att jag jobbade tidigt. Så det blev jobb, sen träning och sen åkte jag hem och städade efter helgen. Vi hamnade ju då hemma hos mig både fredag och lördag. I fredags var vi ju på The Barn med teamet och alltså hos mig innan och tog några glas. Burgaren var grym, som alltid på det stället! Sjukt mysigt. I lördags var det Göteborgsvarvet, vilket innebär kaos i hela stan. Framförallt när det gällde kollektivtrafiken. Jag stod i säkert tjugo minuter och väntade på min buss på fel hållplats, eftersom de gjorde om lite just för varvets skull. Sen ringde jag Chris under tiden, som också var i stan, så vi drog en spontanare och hamnade på hotell Post och delade på en flaska rosé. Sen köpte vi med oss lite gott plock och åkte hem till mig och hängde. Sen drog vi mot stan och avslutade kvällen på Le Pain på avenyn. Bra kväll och sleepover efteråt! Mys. Söndagen var lugn och jag jobbade. Många i teamet som jobbade helgen, så det var roligt! 

Måndagens outfit:



Tröja från BikBok
Jeans från Cheap Monday
Skor från Sixtyseven
Till top